בניית אתרים בחיפה – במי הכי טוב לבחור?

בראשית דרכו, האינטרנט היה ריק ונטול צורה. עם הזמן אנשים התחילו לבנות אתרים והכל עבד די טוב עבור כולם. אולם ככל שמספר האתרים עלה, והוא עלה (!!!) כתובת URL בלתי נשכחת כבר לא הבטיחה מספיק טראפיק באתר, והיום, אם אתם רוצים שמישהו חוץ מכם ומאמא שלכם יכיר את האתר של העסק שלכם, אתם חייבים שהוא יעמוד במאות הקריטריונים שגוגל מציבה כדי לדרג אותו במנוע החיפוש.

סוכנות הבוטיק alexweb, שמתמחה בבניית אתרים בחיפה חושפת את עשרת הדיברות לבניית אתר מוצלח.

  1.       תן את הכבוד לגוגל כדי לבנות נוכחות במנוע החיפוש

כפי שצוין לעיל, אתר אינטרנט חייב לעמוד בקריטריונים ובאלגוריתמים שגוגל מציבה, מכיוון שלמעלה מ- 90% מהחיפושים בישראל נעשים במנוע החיפוש הפופולרי, שנחשב אמין ובלתי ניתן לערעור בזירה הדיגיטלית.

  1. התאם את עצמך למכשירים של הגולשים כדי שיהיו מודעים לך

אתר רספונסיבי הנו הכרחי בימינו, מכיוון שמרבית החיפושים נעשים באמצעות המכשירים הניידים. על מנת להבטיח נראות טובה יש לבצע התאמות לכל סוגי המכשירים- טאבלטים, מחשבים נייחים וניידים, מכשירי סלולר וכו', ברמת העיצוב והנראות של כל פרט באתר- תוכן טקסטואלי, תמונות, סרטונים וכו'.

  1. תגיעו לפואנטה במהירות, כי המשתמשים אוהבים את זה פשוט

לא פשוט להיות פשוט, אבל אחד הקריטריונים החיוניים בבניית אתר מוצלח הוא בניית תוכן ממוקד ופשוט שאינו דורש מהמשתמשים קשב רב.

  1. אל תברברו, כי המשתמשים אוהבים לצרוך איכות

הגולש הממוצע מזהה במהירות תוכן לא איכותי, ותמיד מחפש אחר תוכן בעל ערך. אם יש באתר שלכם בלוג, מדריכים או דף מאמרים, הקפידו להזין בהם תוכן איכותי ובעל ערך, מקורי ויצירתי, כזה שלא ימצאו באתרים של המתחרים.

  1. אל תעתיקו מהמתחרים, כי האתר שלכם ייפול עוד לפני שהזדמן לו לטפס במנוע החיפוש

כולנו יודעים שאסור לגנוב, אך בכל הנוגע לתוכן באתרי אינטרנט, העתקה או גנבת תוכן טקסטואלי או וויזואלי מפילה את דירוג האתר במנוע החיפוש ומחסלת את סיכוייו להגיע למיקומים הגבוהים והמבוקשים. למעשה, זהו אחד מהפרמטרים העיקריים עליהם גוגל מבססת את דירוג האתרים יחד עם רלוונטיות התוכן והערך שלו לגולש.

  1. הכירו בחשיבותו של הקידום האורגני

אם האתר שלכם לא מותאם למנוע החיפוש ולא נבנתה בו התשתית המתאימה לצורך קידום אורגני SEO, הוא עלול לטבוע בין אינספור האתרים ברשת והסיכוי שהוא יקבל חשיפה ותנועה שואף לאפס. אם החלטתם לבנות אתר, וודאו שמתבצעת בו אופטימיזציה מלאה למנוע החיפוש. גם אם לא תבחרו להשקיע בזה בתחילת הדרך, זה יוכל לשרת אתכם בכל עתיד שתבחרו.

  1. הימנעו מהפעלה אוטומטית ומודעות כפויות

אחד הדברים שגורם לאחוזי נטישה גבוהים באתרי אינטרנט הוא מודעות כפויות או הפעלות אוטומטיות, שמאלצות את המשתמשים להיחשף או לצרוך תוכן שהם לא ביקשו. זכרו, המשתמשים רוצים שליטה בשאלה אם לקרוא, לצפות או להאזין לתוכן, וכפייה עלולה לגרום לרבים לנטוש את האתר.

  1. גרמו למשתמשים לחמוד את השירותים שלכם

חמדנות נחשבת לתכונה רעה, אך בעולם הדיגיטלי כולם רוצים שהמשתמשים יחמדו את השירותים או את המוצרים שהם מציעים. איך עושים זאת? מפתים את המשתמשים באמצעות קריאות לפעולה- השארת פרטים, יצירת קשר, ביצוע רכישה וכדו'.

  1. תאהבו את המשתמשים כמו שאתם אוהבים את עצמכם

כשחברהלבניית אתרים בחיפה בונה עבורכם אתר אינטרנט, וודאו שהיא יוצרת עבור המשתמשים חוויה שהיא הייתה יוצרת עבור עצמה- ניווט קל, פונטים וצבעים שמתאימים למותג ותואמים את המסרים באתר, רספונסיביות, נגישות, חיפוש קולי ועוד.

  1.   הישארו עדכניים, כדי שהמשתמשים לא יחשבו ששכחתם אותם

אחת הטעויות של בעלי עסקים רבים היא, שהם שוכחים ממנו לאחר הפיתוח שלו. יכול להיות שבניית אתר בלבד שירתה מצוין עסקים בעבר, אך הזירה הדיגיטלית התפתחה והשתנתה מאוד, וכיום נדרש הרבה יותר. על מנת שהמשתמשים יחזרו לבקר חשוב לעדכן את האתר באופן עקבי ותכוף- מאמרים, מדריכים, טיפים מקצועיים, סרטונים, סיקור תקשורתי של העסק, עדויות של לקוחות מרוצים ועוד, ככל שתמשיכו לעדכן את האתר, כך המשתמשים יהיו סקרנים לגלות מה חדש, ותהיה להם סיבה לשוב.

רוצים להכיר את המומחים בבניית אתרים בחיפה? בואו לפגישת היכרות עם המקצוענים של alexweb, הסוכנות שמבטיחה לכם אתרים מקוריים שמתבלטים מעל המתחרים, יוצרים לעסק שלכם חשיבה ומגדילים את הפעילות העסקית שלו.