5 מיתוסים על חיסכון כסף בקופונים

ניתן להבין מדוע אנשים רבים לא אוהבים את המחשבה על קופונים. טונות של בלוגים וסרטוני יוטיוב נותנים לקופונים מראה של אוגרים גבוליים שמבלים שעות רבות ביום בגזירת קופונים, פינוי מדפים בחנויות והייתם פשוט חמדנים.

 

קופצתי וסירקתי למעלה ממחצית חיי ובאותה תקופה חסכתי אלפי דולרים באמצעות פתקי הנייר הקטנים האלה שנמצאים במרשם. עם זאת, מדי פעם בזבזתי כסף כאשר נתתי לתלוש שלי לצאת משליטה. הדרך הטובה ביותר להשתמש בקופונים היא להשתמש בהם על הדברים שאתה קונה בכל מקרה.

 

לאורך השנים היו כמה תפיסות מוטעות נפוצות לגבי קופונים שפשוט אינן נכונות. היום אנחנו הולכים לדבר על חמישה מהם ואני אגיד לך למה הם לא נכונים.

 

  1. קופונים רק עוזרים לכם לחסוך בג'אנק פוד מעובד

זה היה אמור להיות המקרה, אבל בעולם הקופונים של ימינו זה פשוט לא נכון. זה גם תלוי מה ההגדרה שלך לג'אנק פוד. ההגדרה שלי לג'אנק פוד היא כל דבר שהוא מזון מעובד כמו דגני בוקר, פסטה, לחם וספגטי או.

 

יש שם קופונים לאתרים כמו וואלה שופס; אתה רק צריך לדעת לרכוש אותם.

 

לדוגמא, חוות אדמות משחררות קופונים לתוצרתן באתר שלהם לעתים קרובות למדי. ל- Driscoll יש תוכנית תגמול שתאפשר לך לקבל קופונים עבור פירות יער שלהם כאשר אתה מזין כל כך הרבה קודי UPC מרכישות קודמות לאתר שלהם.

 

האפליקציה coupons.com תזרוק מדי פעם קופון לחנויות כמו KSP, עגבניות ותוצרת טרייה אחרת. האחרון היה לתפוחי אדמה עד 1.50 דולר. כל תפוחי אדמה שאתה רוכש שעולים פחות מ- 1.50 $ יהיו בחינם, אבל אם אתה עושה את מה שעשיתי ותרכוש שקית שעולה 2.99 $, תקבל 1,50 $ בחזרה לרכישת השקית, מה שמכניס להם 1.49 $.

 

באפליקציית Ibotta יהיו מדי פעם שוברי בשר טריים זמינים למימוש בחנות המכולת המקומית שלך. הנפוצים ביותר שראיתי לאחרונה היו עבור עוף טרי טייסון וחזיר סמית'פילד בוולמארט.

 

  1. אתה לא יכול להיות נאמן למותג כשאתה משתמש בקופונים

זה תלוי במוצר ובמותג.

 

אם אתה משתמש ללא הרף במשהו ממותג קטן יותר, ייתכן שלא תוכל לרכוש קופונים באותה קלות כמו מהמותגים הגדולים. אפשר לקבל קופונים מהמותגים הקטנים יותר פשוט על ידי בקשה מהחברה עבורם. הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא שיגידו לך לא.

 

מותגים מיינסטרים שבבעלות חברות כמו פרוקטור וגמבל ויוניליוור משחררים את הקופונים שלהם מסונכרנים עם מחזורי המכירה, כך שאם המותג המועדף עליכם הוא משהו שמייצרות חברות אלה, רוב הסיכויים שהקופון ישוחרר, יש מכירה. רכשו כמה תוספות שיימשכו עד שהמכירה הבאה תסתיים ורק חסכתם לעצמכם קצת כסף על המוצר הזה.

 

  1. אתה צריך להשקיע זמן רב בתכנון הטיול שלך בעת קפיצה

לפני שנים זה היה המקרה, אבל לא יותר, עכשיו שיש לנו אינטרנט. יש המון מידע שם ואנשים שמפרסמים עסקאות שונות. גוגל היא החבר שלך, אז השתמש בה כדי לחפש פעם אחת אחר מבצעים של קופונים בחנות המועדפת עליך ואז סימן את האתר שמעניק לך עליות התאמה שבועיות.

 

ביום הקניות, הכינו את הרשימה שלכם ואז הקדישו רגע להשתמש בסימניה עבור האתר המועדף עליכם והסתכלו במהירות על עליות ההתאמה לאותו שבוע. אם יש מבצעים של קופונים שאתה רוצה להשתתף בה, קח איתך את הקופונים שלך.

 

  1. אתה צריך להחזיק מלאי כדי לחסוך כסף בקופונים

שום דבר אינו רחוק יותר מהאמת. אינך צריך לאגור את המוצרים בביתך. למעשה, זה לא מניב לעשות את זה לכל פריט שיש לו חיי מדף.

 

ראיתי מלאי מלאי שפורסמו ברשת ונפצעו בכמות הפריטים שישתבשו לפני שניתן יהיה להשתמש בהם. אנשים רבים טוענים שהם תורמים הרבה ממלאי הקופונים שלהם לפני שתוקף המוצרים פג. אני בכלל לא כאן כדי לדפוק צדקה, אבל אם המטרה היחידה שלך בקופונים היא לחסוך כסף למשפחה שלך, תרצה לזכור את המספר של כל פריט שאתה שומר על היד.

 

זכור שמחזור שחרור המכירות והקופונים, והפריט הזה יהיה זמין שוב במחיר מוזל עמוק כאשר המחזור יתאפס בעוד מספר חודשים.

 

  1. עליך להחזיק 1001 אפליקציות הנחה על מנת לחסוך כסף באמצעות קופונים

לא, אתה לא. אינך צריך להשתמש בכל אלה שבלוגרים מדברים עליהם. אני משתמש בעיקר בשלושה שלדעתי הם הטובים ביותר עבורי ויש עוד אחד שאני משתמש בו מדי פעם. למעשה אתה לא צריך להשתמש באף אחד מהם אלא אם כן אתה רוצה, ועדיין תחסוך כסף בחשבון המכולת שלך עם קופונים.

 

שלוש האפליקציות העיקריות שאני משתמש בהן מרוויחות לי ביותר הן Ibotta, SavingStar ו- Fetch Rewards. מדי פעם אני משתמש באפליקציית coupons.com עבור הקופונים שהם מפרסמים מדי פעם להפקה.

 

לפעמים אני בכלל לא משתמש בהם. אני יודע, הרבה קופונים קיצוניים פשוט התנשמו כשקראו את ההצהרה הזו.